Café Barock esittää: Markus Kuikka ja Mitra Virtaperko

17.11.2024
15.00 - 16.00
Museo Milavida

Konsertin aiheena on 1730-60 Berlin. Liput ennakkoon.

Tämän duo-konsertin aiheena on Berliinin koulu. Ohjelmassa on Berliinissä vuosina 1730–60 sävellettyjä triosonaatteja viola da gamballe ja cembalolle. Säveltäjänimiä ovat J.S. Bach, Graun, Hesse ja Schaffrath. Kuikka ja Virtaperko ovat esiintyneet yhdessä paitsi eri kamarimusiikkikokoonpanoissa niin myös viola da gamba – cembalo -duona BarokkiKuopio ja BarokkiSoi -festivaaleilla. Heidän ohjelmistoonsa kuuluu mm. J.S.Bachin ja C.P.E. Bachin gambasonaattien lisäksi myös runsaasti ranskalaista ohjelmistoa.

Liput: 25/20€. OSTA LIPUT Suosittelemme ostamaan liput ennakkoon Eventiosta, sillä konserttisalissa on rajallinen kapasiteetti istumapaikoille.
Lippuja voi ostaa myös ovelta tuntia ennen konserttien alkua, mikäli lippuja on vielä jäljellä. Tampereen vanhan musiikin ystävät ry:n jäsenet saavat 5 euron alennuksen ostaessaan normaalihintaisen lipun ovelta; pyydämme osoittamaan jäsenyyden jäsenkortilla tai jäsenmaksukuitilla.
Konsertin järjestää Tampereen vanhan musiikin ystävät ry.

Kuvaajat: Markku Korsu & Alisa Javits

Päivät