Café Barock esittää: Ilpo Laspas

8.12.2024
15.00 - 16.00
Museo Milavida

Konsertin aiheena Joulumusiikkia ja improvisointia. Liput ennakkoon.

Ohjelmaan lukeutuu improvisaatioita erilaisten tuttujen, ja kenties ainakin osittain suomalaisten joululaulujen pohjalta barokkityyliin. Ohjelmassa tullaan kuulemaan erilaisia variaatiosarjoja mm. ranskalaisten joululaulumuunnelmien tapaan ja kenties myös vapaampaa improvisaatiota, jossa on pohjana joululauluja enemmän tai vähemmän tunnistettavassa hahmossa.

Ilpo Laspas on piano-, cembalo- ja urukutaiteilija. Hän on suorittanut taiteelliset tohtoriopintonsa Taideyliopiston Sibelius-Akatemiassa 2010–2015 aiheenaan Johann Sebastian Bachin musiikin tulkitsemisen eri ulottuvuuksia uruilla ja cembalolla. Musiikin tohtoriksi hän valmistui keväällä 2016. Laspas on menestynyt useissa kilpailuissa ja hänet on usein valittu vuoden nuoreksi taiteilijaksi.

Tilakapasiteetti on rajallinen, joten ostathan liput hyvissä ajoin ennakkoon. Liput 20/25€ Eventiosta, tai ovelta tuntia ennen konsertin alkua mikäli lippuja vielä jäljellä. OSTA LIPUT

Kuva: Marjo Nurmi

Päivät